Translate

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Blog Sahibi?

Herkese öncelikle Merhaba.

      Ben Göksu Yılan.
   
      Sınıfta hadi tanışalım diyen öğretmene karşı ne gereği var tanışmanın deyip kendini tanıtırken iki lafı bir araya getiremeyen o öğrenci benim. Bir sonbahar çocuğu olarak 1993 yılında doğdum. Üniversiteye kadar olan eğitimimi Zeytinburnunda sürdürdüm. Şuan İstanbul Gelişim Üniversitesinde Hemşirelik bölümü 4. sınıf öğrencisiyim. İlgi alanım ise Ruh sağlığı ve Psikiyatri Hemşireliği.
 
       Bu bloğu açmamın sebeplerinden biri ilgi alanım doğrultusunda insanlara ulaşmak :) İnsan psikolojisini seviyorum ve gereği kadar ilgi görmediğini düşünüyorum. Günümüz hemşirelik standartlarında ülkemizde yerini bulamayan bu hemşirelik alanı gelişmeye çok açık fakat yeteri kadar ilgi görmüyor. İleriye dönük planlarım arasında bu alanda ilerlemek, Ruh Sağlığı ve Psikiyatri Hemşireliğine katkıda bulunmak var.
   
      Bunun haricinde şiir yazmayı seviyorum, bir gün çello ve piyano çalmak istiyorum. Spor yapmayı seviyorum, çello ve piyano gibi bir gün Kendo ile de uğraşmak istiyorum.
 
      Kulağıma güzel gelen her müzik türünü dinliyorum. En sevdiğim parçalardan bir kaç tanesinin linkini koyacağım belki bakarsınız?
   
      Başta iki lafı bir araya getiremeyen yazmıştım değil mi, gerçekten bir araya getiremiyormuşum :)

      Bana ulaşmak isterseniz eğer e-posta adresim olan goksuyilan@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

      Neler yaşayacağımızı bende bilmiyorum takipte kalın :)

                                                                                                                        GÖKSU YILAN

     2 Cellos - Mombasa
     2 Cellos - Human Nature
     Fazıl Say - Kara Toprak
     Korn - Get Up!
     Knife Party - Internet Friends